اعلام انزجار و محکوم کردن انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان

… ما ملت شهادتیم؛ ما ملت امام حسینیم

در صبح روز پنجشنبه ۱۴ دی ماه ۱۴٠۲ ،  به مناسبت حادثه دیروز که در گلزار شهدای کرمان صورت گرفت ضمن محکوم کردن این حاثه توسط معاونت پرورشی و مدیریت محترم  آموزشگاه و استاد محترم جناب اقای جاویدی این جنایت سنگدلانه را که نشانه ای از عمق کینه و خباثت دشمنان اسلام دانستند.

دیروز درساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر (چهارشنبه ۱۳ دی) در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن ۹۰ نفر شهید و ۲۸۴ نفر نیز مجروح شدند. انفجار نخست در ۷۰۰ متری مرقد شهید سلیمانی و انفجار دوم در یک کیلومتری مرقد و خارج از مسیر زائران و گیت‌های بازرسی بوده و معاون امنیتی استاندار کرمان تروریستی بودن انفجارها را تایید کرده است.

شهادت تعدادی دانش‌آموز در این حادثه نشان دهنده حضور همیشگی این قشر از جامعه در خط مقدم انقلاب اسلامی است.به قول سردار عزیزمان :

… ای خدای عزیز و ای خالق حکیم بی‌همتا! دستم خالی است و کوله‌پشتی سفرم خالی، من بدون برگ و توشه‌ای به امید ضیافت عفو و کرم تو می‌آیم. من توشه‌ای برنگرفته‌ام؛ چون فقیر [را] در نزد کریم چه حاجتی است به توشه و برگ؟! سارق، چارقم پر است از امید به تو و فضل و کرم تو؛ همراه خود دو چشم بسته آورده‌ام که ثروت آن در کنار همه ناپاکی‌ها، یک ذخیره ارزشمند دارد و آن گوهر اشک بر حسین فاطمه است؛ گوهر اشک بر اهل‌بیت است؛ گوهر اشک دفاع از مظلوم، یتیم، دفاع از محصور مظلوم در چنگ ظالم.

بخش‌هایی از بیانات و وصیت‌نامه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی (با اندکی ویرایش)


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20