آموزش اطفاء حريق

در زندگی ما انسانهایی وجود دارند که با فدا کردن جان و آسایش خود، امنیت را به زندگی همنوعانشان می بخشند تا امنیت کامل به زندگی آن ها هدیه دهند. این انسان های فداکار آتش نشانانی هستند که برای بارها حماسه آفرینی کرده و از خود گذشتگی های بسیار تاریخی از خود به جای گذاشته اند.

در روز يكشنبه مورخه 9 مهر ،به مناسبت گراميداشت روز آتش نشان ،جهت فراگيري اطفاء حريق جهت اجرای مراسم هفته ایمنی و آتش نشانی در دبیرستان پسرانه متوسطه اول امام حسین(ع) واحد۳ كه با حضور ماموران آتش نشاني صورت گرفت.با هماهنگي معاونت پرورشي مدرسه جناب آقاي احترامي آموزشگاه با یکی از پرسنل زحمتکش مرکز آتش نشانی منطقه جهت برگزاری کلاس امداد و نجات و اطفای حریق در مدرسه حاضر شدند.

در آغاز، این آموزش به صورت تئوری و چند دقیقه برای دانش آموزان در حياط مدرسه برگزار شد پس از معرفی انواع کپسول های آتشنشانی به بیان توضیحاتی در رابطه با استفاده از هر کدام از این کپسول ها در زمان آتش سوزی اعم از  توصيه ها و ضوابط ايمني در مواقع آتش سوزي و نحوه كار با آن، يك به يك براي هر يك از دانش آموزان تعليم داده شد.سپس دانش آموزان با حفظ فاصله ايمني پس از ایجاد آتش ساختگی ، با استفاده از کپسول  و به کمک آتشنشان آن را خاموش نمودند.

تبریک روز آتش نشان


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20