شروع هشتمین نمایشگاه دست سازه ها

در روز یکشنبه مورخه ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۴٠۳ ، همزمان با شروع هشتمین نمایشگاه دست سازه ها، دانش آموزان پایه هفتم در ساعت ۸صبح به همراه دبیران محترم و معاون آموزشی جناب آقای قریشی وارد حسینیه سیدالشــهداء (ع) شدند و از آثار دانش آموزان 6 مقطع متوسطه دوره اول دبیرستانه های دخترانه و پسرانه امام حسین (ع) بازدید نمودند.این نمایشگاه طی دور روز برگزار شد، روز اول بازدید دانش آموزان مقاطع دوره اول و روز بعد اولیاء دانش اموزان از آثار بازدید کردند. در این نمایشگاه تنوع آثار از کاردستی ها تا آثار رباتی ، الکترونیکی، صنایع دستی و تکنیک های نقاشی به چشم می خورد.

لازم به ذکر است روز قبل از شروع نمایشگاه همکاران محترم آموزشی ،پرورشی و فنآوری و دبیر محترم فرهنگ و هنر جناب آقای کاظم زاده آثار دانش آموزان را در جایگاه تعیین شده با چیدمان بصری مناسب در حسینیه سیدالشهدا(ع) قرار دادند.

دست سازه ها باعث رشد خودشکوفایی و تفکر خلاق، افزایش اعتماد به نفس، و ایجاد شور و نشاط در دانش آموزان می شود به همین منظور برپایی این چنین نمایشگاه هایی در مدارس متوسطه دوره اول با هدف آشنایی دانش آموزان از نوجوانی با اهمیت امر رونق تولید و پرورش مهارت های علمی آنان است، دست سازه ها می توانند در جهت رسیدن به این هدف بسیار ارزشمند و مفید بوده و سبب یادگیری لذت بخش و بانشاط در بین دانش آموزان گردد. همچنین با مشاغل مختلف  آشنا شده و ایفای نقش در جامعه  را تمرین می نمایند .

در پایان کلیپی از این نمایشگاه توسط معاونت فنآوری آموزشگاه ساخته شد که برای مشاهده کلیپ روی “هشتمین نمایشگاه دست سازه ها” کلیک  نمایید.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20