تشکیل اولین جلسه هدایت تحصیلی دانش آموزان

در روز چهارشنبه مورخه  ۱۹ مهر ، ساعت 9 صبح برگزاری جلسه ارتباط با اولیاء گرامی وهدایت تحصیلی دانش آموزان و انتخابات انجمن اولیاء و مربیان ویژه اولیاء دانش آموزان پایه نهم در دبیرستان پسرانه متوسطه اول امام حسین (ع) واحد۳ تشكيل شد.در آغاز برنامه تلاوت كلام الله مجيد توسط دانش آموز عزيز حشمتي خوانده شد.سپس صحبت‌های جناب آقای نعمتی معاون محترم آموزشی آموزشگاه و صحبت‌های جناب آقای حاجی حسینی مشاور آموزشگاه در ارتباط با بهداشت روان و هدایت تحصیلی دانش آموزان و اخلاقیات و تربیت و لزوم پایبندی دانش آموزان به امور اخلاقی و نحوه ی برخورد درست والدین با دانش آموزان در منزل و همکاری با آموزشگاه در حل مسایل دانش آموزان سخنانی ایراد نمودند . .ایشان نقش خانواده در تربیت فرزندان را بسیار حیاتی دانستند و تربیت فرزند صالح را به عنوان سرمایه ای ارزشمند برای اولیا و جامعه مورد تاکید قرار دادند .

سپس صحبت‌های جناب آقای شبانپور مدیریت آموزشگاه پيرامون پيشرفت و هدایت تحصیلی دانش آموزان بيان كردند و در پايان دبيران محترم ادبيات،رياضي صحبت هايي در اين رابطه با نحوه تدريس بيان نمودند.

در انتهاي مراسم  انتخابات انجمن اولیاء و مربیان صورت پذيرفت در پایان بخش برنامه انتخابات اعضای انجمن انجام گرفت و تعداد هفت نفر از اولیا به عنوان اعضای اصلی و علی البدل انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه انتخاب شدند . جلسه با بیان نظرات چند نفر از اولیا به پایان رسید .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20