تحویل کارت دعوت مراسم جشن تکلیف

در روز دوشنبه ۲ بهمن ماه ۱۴٠۲ ،تحویل کارت دعوت مراسم جشن تکلیف توسط مدیریت آموزشگاه جناب آقای شبانپور بین دانش آموزان پایه هشتم صورت گرفت.جشن تکلیف یکی از اقدامات معنوی و تربیتی در نظام آموزشی مدارس می باشد، جشن تکلیف در مدارس دخترانه با تشریفاتی خاص برگزار می شود. اما متاسفانه در برخی از مدارس پسرانه این امر مهم تا حدودی نادیده گرفته می شود در صورتی که جشن تکلیف پسرانه از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. چرا که پسران نیز همانند دختران در سن معینی مکلف به انجام امور دینی می شوند و به عبارت دیگر به بلوغ فکری و جسمی لازم برای پذیرش مسئولیت های عبادی خود در برابر پروردگار می رسند.

چه بسا برگزاری جشن عبادت برای پسران به پررنگ شدن و متجلی شدن اهمیت دستورات و احکام الهی کمک می کند، لذا برگزاری جشن تکلیف برای پسران ضمن آنکه سبب یادآوری تکالیف الهی آنان در برابر دستورات پرودگار می گردد، می تواند آغازی زیبا برای حرکت در مسیر بندگی و عبادت خداوند متعال باشد.از این روی مؤسسه فرهنگی اموزشی امام حسین (ع) با رویکرد جدید مدیریتی مسِولیت برگزاری این جشن ها را برعهده مدیریت آموزشگاه و پرورشی مدرسه واگذار کردند.که این مراسم در محدوده منازل دانش آموزان برگزار میشود.
جشن تکلیف در روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ساعت ۱۵ در مکان خواجه ربیع بعد از میدان امام حسین(ع)، ابتدای خواجه ربیـــع ۷، سمت چپ داخل بوستان بهار، مجتمع فرهنگی تربیتی قــرآن و عترت برگزار خواهد شد.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20