برگزاری جلسه ی دیدار اولیاء با دبیران و ارائه عملکرد آموزشی و پرورشی دانش آموزان پایه هفتم

در روز یکشنبه مورخه 12 آبان ماه 1402 ، برگزاری جلسه ی دیدار اولیاء با دبیران و ارائه عملکرد آموزشی و پرورشی دانش آموزان پایه هفتم در آبان ماه 1402 ،مهم‌ترین فعالیتی که پس از اجرای برنامه‌های آموزشی صورت می‌گیرد ارزیابی از دانش آموزان است. ارزیابی فرآیندی است که بوسیله آن میزان دست یابی به اهداف آموزشی برای معلم و دانش آموز تعیین می‌گردد. ارزیابی دانش اموزان با برگزاری آزمون های مختلف انگیزه کافی را برای حفظ آمادگی علمی، یادگیری مطالب جدید و مرور مطالب درسی گذشته فراهم می‌کند. و ارائه نتایج این آزمون ها به اولیا باعث میشود که آنها در جریان وضعیت تحصیلی فرزند خود قرار گیرند.
طی اطلاع رسانی و برنامه زمانبندی اعلام شده از قبل ،در روز دوشنبه مورخ ۱۳ آذر ۱۴۰۲، بیلان نمرات مستمر آبان ماه دانش آموزان پایه های هفتم با حضور اکثریت دبیران عزیز به اولیای گرانقدر تحویل داده شد تا از عملکرد فرزند خود از ابتدای سال تحصیلی تاکنون اطلاع یابند.لازم به ذکر می باشد کلیه موارد مشاوره ای و انضباطی ویژه ی هر دانش آموز، توسط معاونین محترم آموزشی و پرورشی و مشاور گرامی عنوان گردیده شد.
اولیای عزیز در این روز توانستند در مورد وضعیت تحصیلی و انضباطی فرزند خود با دبیران مربوطه صحبت نمایند و نقاط ضعف و قوت فرزند خود را در زمینه علمی ، تحصیلی و انضباطی شناسایی نمایند.امید است دانش آموزان کوشا و پرتلاش آموزشگاه، با شناسایی نقاط قوت و ضعف تحصیلی خود و همچنین اجرای توصیه ها و راهکارهای آموزشی و مشاوره ای بتوانند در امتحانات و آزمون های بعدی، بهترین نتایج را کسب نمایند.


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20