شرکت در راهپیمایی با شکوه 13 آبان ماه

تا ذهن مردم از شعار مرگ بر آمريكا پر است تسلط دوباره‌ي آمريكا بر اين كشور ممكن نيست.(مقام معظم رهبری)

صبح روز یک شنبه 13 آبان 97 دانش‌آموزان دبیرستان دوره اول پسرانه امام حسین علیه السلام شماره 3 به همراه جمعی از پرسنل دبیرستان با حضور پرشور خود در راهپيمايي يوم‌الله 13 آبان بار ديگر با آرمان‌هاي رهبري و انقلاب تجديد ميثاق كردند.

راهپیمایان هم چنین با حمل پلاکاردهایی با مضامین ادامه راه امام، راه شهدا،مرگ بر آمریکا ، روز به ذلت کشیدن استکبار جهانی و بد عهدی آمریکا، بر ادامه آرمانهای انقلاب تاکید کردند.

مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان امسال نیز همانند سال های گذشته با حضور گسترده مردم ولایت مدار در کنار دانش آموزان و دانشجویان همراه بود و بار دیگر صفوف استکبار ستیزی ۱۳آبان به نمایش درآمد و در مشت های گره شده دانش آموزان ، فروپاشی استکبار جهانی به ویژه آمریکا فریاد زده شد.

دراین راهپیمایی شرکت کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر امریکا و مرگ بر اسرائیل، دخالت های امریکا در منطقه و توطئه های غرب علیه جمهوری اسلامی ایران را محکوم کردند.

فرهنگیان و دانش‌آموزان به‌عنوان بخشی از بدنه فعال و با نشاط جریان علم و فرهنگ جامعه اسلامی ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۱۳آبان بار دیگر با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری به مستکبران و سلطه‌طلبان جهان اعلام کردند که همواره در راه تحقق آرمان‌ها و اهداف والای نظام اسلامی، ایستادگی، مقاومت، عزت‌مداری و سلطه ‌ناپذیری و کوشش علمی و فرهنگی را سرلوحه خود قرار می‌دهند.


برچسب
امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 1/20