دیدار هیئت اخلاص آموزشگاه با جانباز و راوی هشت سال دفاع مقدس جناب آقای دلبریان

دهه‌ی فجر، آن آیینه‌یی است که خورشید اسلام در آن درخشید و به ما منعکس شد. اگر این آیینه نبود، باز هم مثل همان دوره‌های تاریک و قرون خالیه، بایستی ما مینشستیم و اسمی از اسلام میآوردیم. (مقام معظم رهبری)

به مناسبت  گرامی داشت ایام الله دهه فجر اعضای هیئت اخلاص این آموزشگاه به همراه تعدادی از همکاران  در روز پنج شنبه 16 بهمن ماه 1399 در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با خانواده نویسنده و جانباز 8 سال دفاع مقدس جناب آقای دلبریان دیدار و  گفتگو  کردند. حاضرین در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس از خانواده آقای دلبریان تجلیل بعمل آوردند .

در این دیدار آقای دلبریان طی سخنانی گفتند : ضمن گرامیداشت ایام و یاد و خاطره شهدا و تشکر از اقدام خدا پسندانه  شما دانش آموزان باید رشادت‌ها و فداکاری‌هایی را که شهدا و ایثارگران، در هشت سال جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس از خود نشان داده‌اند، با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اقداماتی از قبیل دیدار با خانواده های  معزز شاهد وایثارگر و برپایی یادبودها و یادواره های شهدا برای نوجوانان و جوانان تبیین کنیم و در ادامه ایشان به بیان خاطراتی از دوران پیروزی شکوهمندانه انقلاب اسلامی و هشت سال جنگ تحمیلی پرداختند.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 20/20