برگزاری اولین جلسه مجمع عمومی اولیاء و مربیان

به حول و قوه الهی اولین جلسه مجمع عمومی اولیا و مربیان دبیرستان امام حسین (ع) واحد شماره 3 پسرانه در روز دوشنبه مورخه 23 مهر ماه 97 راس ساعت 9 صبح با حضور اولیا و دبیران و عوامل اجرایی آموزشگاه و نماینده آموزش وپرورش در محل نمازخانه آموزشگاه برگزار گردید .

جلسه با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از دانش آموزان آغاز گردید . پس از آن مدیریت محترم جناب آقای شبان پور ضمن خیر مقدم به اولیای دانش آموزان در مورد مسائل و مشکلات آموزشی و تربیتی دانش آموزان و لزوم همیاری و همکاری اولیا و مربیان جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت بیاناتی ایراد نمودند و همچنین گزارشی از عملکرد آموزشی و مالی آموزشگاه در سال تحصیلی گذشته ارائه دادند . ایشان توسعه مشارکت ها در مدارس را فقط توجه به مباحث مالی ندانسته و افزودند : اولیاء با مشارکت در کلیه برنامه های آموزشگاه از قبیل فعالیت های آموزشی، پرورشی، فرهنگی و.. می توانند بازویی قوی برای مدیر مدرسه در جهت پیشبرد اهداف باشند. برگزاری کلاس های آموزش خانواده موضوع دیگری بود که به آن اشاره و از اولیاء خواستند ، همیاری و همکاری لازم را جهت برگزاری مطلوب و اثر گذار این کلاس ها در طول سال تحصیلی داشته باشند.

ضمنا مدیر آموزشگاه ضمن قدردانی از همیاری اولیاء و مربیان و تشکر از اعضای انجمن اولیاء و مربیان سال قبل، از حضور به موقع اولیاء و توجه آنان به وضعیت تحصیلی دانش آموزان قدردانی کرد.

درادامه برنامه جناب آقای ثقفی مشاور آموزشگاه در مورد اخلاقیات و تربیت و لزوم پایبندی دانش آموزان به امور اخلاقی و نحوه ی برخورد درست والدین با دانش آموزان در منزل و همکاری با آموزشگاه در حل مسایل دانش آموزان سخنانی ایراد نمودند . .ایشان نقش خانواده در تربیت فرزندان را بسیار حیاتی دانستند و تربیت فرزند صالح را به عنوان سرمایه ای ارزشمند برای اولیا و جامعه مورد تاکید قرار دادند .

سپس جناب سروان بهمنی از پلیس فقا مطالبی را پیرامون فضای سایبری ، آسیب ها و خطراتی که دانش آموزان و خانواده های را تهتدید مینماید مطالبی را برای حضار در جلسه ایراد نمودند .

پایان بخش برنامه انتخابات اعضای انجمن انجام گرفت و تعداد هفت نفر از اولیا به عنوان اعضای اصلی و علی البدل انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه انتخاب شدند . جلسه با بیان نظرات چند نفر از اولیا به پایان رسید .


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 0/20