آغاز سال تحصیلی جدید و شروع دلنشین درس و دانش

به نام آنکه جان را فکرت آموخت           چراغ دل به نور جان بر افروخت

به نام خداوندی که قلم را آفرید و آن را شایسته سوگند خویش قرار داد. به نام یگانه آفریدگاری که انسان را به زیور «اندیشه» و «تفکر» آراست و او را امانتدار این ودیعه الهی قرار داد.

در روز شنبه مورخ 15 شهريور ماه 1399 بنا بر دستور رسمي آموزش و پرورش سال تحصيلي 1400-1399 بصورت نيمه حضوري آغاز شد. در اين روز از ساعت 7:30 الي 9:30 دانش آموزان كلاس هفتم 1 ، هفتم2 و كليه دانش آموزان پايه هشتم  و از ساعت 10 الي 12 دانش آموزان كلاس هفتم 3، هفتم 4 و كليه دانش آموزان پايه نهم  با رعايت كامل پروتكل هاي بهداشتي در مدرسه حضور پيدا كردند. در مراسم برگزار شده اين روز پس از قرائت آياتي از قرآن كريم توسط دانش آموزان رمضاني ، مديريت محترم مدرسه جناب آقاي شبان پور  ضمن عرض خير مقدم و تبريك آغاز سال تحصيلي جديد نكات مهمي اعم از رعايت كامل نكات بهداشتي در آموزشگاه، توضيح كامل چگونگي برگزاري كلاس هاي درس و برنامه هفتگي ، چگونگي شركت در كلاس هاي آنلاين در زمان مورد نياز ، بيان نمودند و در ادامه هر يك از همكاران آموزشگاه دقايقي در راستاي معرفي و بيان اهداف خود به بيان سخن پرداختند . اين مراسم در ساعت 12 به پايان رسيد و دانش آموزان به منازل خود بازگشتند.

با امید به اینکه با اکسیر دانایی و توانایی مرزهای جدید علم و دانش و پژوهش را درنوردیم و با پیوند علم و ایمان، قله های رفیع بهروزی و پیروزی و کامیابی را فتح نماییم و با گام های مصمم و استوار،  ایران جاویدان را سرافراز و سربلند سازیم.

 


امتیاز شما به این محتوای آموزشی ؟ جمع امتیاز 10.5/20